Bagi yang menghidap masalah Darah Tinggi mesti rasa seronok bila bacaan tekanan darah menurun dan jadi normalkan? Macam tu juga la pelanggan kami yang seorang ni.

Tekanan-darah-tinggi-turun-lepas-amalkan-Res V Shaklee-

Asalnya saje je gatal-gatal tangan nak tekanan darah. Sekali terkejut tengok bacaan tekanan darah dia 126/80. Kalau tak selalunya bacaannya 150-160 dan ke atas. Lagi best dah takde masalah sakit kepala dan sakit tengkuk lagi dah. Rasa terujakan bila tengok bacaan tekanan darah dah kembali normal dan kesihatan jadi lebih baik macam pelanggan kami ni?

Nak tau apa yang dia amalkan sampai dapat bacaan normal macam tu?

Res V Shaklee Bantu Turunkan Bacaan Tekanan Darah Tinggi

Ya, jawapannya dia amalkan Res V Shaklee. Res V merupakan produk terbaru Shaklee Malaysia. Ia sangat tinggi antioksida dan kaya dengan Polifenol. Antioksida dan polifenol sangat penting untuk kesihatan.

Ingredient Res V Shaklee - ResV - ResV Shaklee

Antioksida diperlukan untuk melindungi sel-sel badan termasuklah salur darah daripada kerosakan yang lebih teruk. Polifenol pula akan bantu repair semula se-sel yang rosak dan redakan keradangan dalam salur darah. Ia juga boleh membantu menurunkan paras kolestrol jahat yang menyebabkan salur darah menjadi sempit. Dalam erti kata lain polifenol sangat berkhasiat untuk membantu memperbaiki peredaran darah.

Berminat nak dapatkan Res V Shaklee anda hari ni?

Hubungi hotline kami di 012-346 1698 atau klik je link whatsapp ni >> Nak Turunkan Bacaan Darah Tinggi <<