Nak tau apa Kelebihan Bisnes Shaklee Online berbanding bisnes lain? Mesti anda sedang mempertimbangkan untuk buat Bisnes Shaklee kan? Tahniah sebab anda dah pun berada di track yang betul. Saya akan kongsikan Kelebihan Bisnes Shaklee yang buatkan ia jadi pilihan ramai.

 

Bisnes Shaklee Online - Bisnes Online - Bisnes Shaklee - Pengedar Shaklee

Bisnes Shaklee Online – Bisnes Online – Bisnes Shaklee – Pengedar Shaklee

 

Bisnes Shaklee ialah bisnes yang terbukti dah bantu ramai Ahli Shaklee yang bergelar Pengedar Shaklee Sah jana income 4,5,6 angka setiap bulan. Kalau anda buat carian di google memang anda akan jumpa banyak testimoni yang dah berjaya dengan Bisnes Shaklee terutamanya Bisnes Shaklee Online.

 

Lagi istimewa kebanyakan Pengedar Shaklee yang dah berjaya tu dah pun Buat Bisnes Shaklee bertahun-tahun lamanya. Ada yang dah sampai 30 tahun tauuu. Dan mereka masih setia Bersama Shaklee.

 

 

Kelebihan Bisnes Shaklee Online Berbanding Bisnes Lain

 

1.Modal Rendah, Risiko ZERO

 

Kebanyakan bisnes lain memerlukan modal permulaan yang agak besar. Malah ada bisnes yang modalnya berpuluh ribu dan beratus ribu.

 

Lagi besar modal, lagi tinggi la risiko kerugian yang anda bakal tanggung. Sangat bahaya sebab bisnes belum pun jana apa-apa keuntungan lagi.

 

Kami sendiri pernah buat bisnes yang modalnya hampir RM10,000. Bisnes memang Nampak gah tapi nak balik modal pun berbulan-bulan. Nak tunggu bisnes tu mula jana income pula lagi la lama.

 

Berbeza dengan Bisnes Shaklee Online, kami berjaya balik modal dalam bulan pertama serius berbisnes. Malah yang Jadi Ahli Shaklee untuk makan sendiri pun ramai yang dapat bonus 3 angka tauuu.

 

Modal Bisnes Shaklee sangat rendah. Tak sampai pun RM100.

 

2. Tak Perlu Ada Premis Dan Tak Perlu Gajikan Pekerja

 

Bisnes Shaklee Online sangat best sebab anda tak perlu pun sewa premis dan gajikan perkeja. So anda tak perlu sakit kepala nak cari lokasi terbaik untuk premis dan uruskan pekerja.

 

Organisasi Bisnes Shaklee kami berkembang tanpa perlu kami bayar apa-apa. Sebaliknya kami yang di bayar oleh Shaklee sebab bantu Agen Shaklee di dalam organisasi kami Jana Income Dengan Bisnes Shaklee.

 

3. Syarikat Kukuh dan Produk Berkualiti

 

Produk Shaklee yang pertama telah pun berusia 102 tahun. Shaklee sentiasa komited untuk hasilkan produk yang berkualiti.

 

Setiap tahun beratus juta yang Shaklee laburkan hanya untuk ’Product Research & Development’.

 

Produk Shaklee telah terbukti berkualiti, selamat dan berkesan sampaikan ia digunakan oleh angkasawan NASA, Atlit Olimpik, Pendaki Everest dan ramai lagi.

 

Sistem Ganjaran Shaklee sangatlah hebat dan kukuh. Selain Syarikat kukuh yang dah berumur lebih 60 tahun, Shaklee sangat konsisten dalam membayar Bonus Shaklee setiap bulan untuk semua Ahli Shaklee samada yang makan sendiri mahupun yang jadi Pengedar Shaklee / Buat Bisnes Shaklee. Tak pernah sekali pun Shaklee terlewat bayar bonus ahlinya. Bayar lebih awal adalah.hehe

 

4. Sistem Bisnes Shaklee Sangat Mudah

 

Shaklee dah ada system yang sangat bagus. Ia sangat mudah untuk digunapakai dan dikongsikan.

 

Istimewa untuk anda yang Daftar Jadi Ahli Shaklee dengan team kami, ‘marketing tools’ dah disediakan. Anda tinggal nak guna dan buat je.

 

5. Pembukaan Cawangan TANPA MODAL

 

Ye, Bisnes Shaklee Online sangat berbeza berbanding bisnes lain. Anda tak perlu keluarkan modal walau 1 sen pun untuk buka cawangan.

 

Kesemua Ahli Shaklee / Pengedar Shaklee dengan anda ialalah cawangan anda. Lagi ramai ahli berdaftar dengan anda, lagi banyak la cawangan anda.

 

Bestkan Bisnes Shaklee ni sebab anda tak perlu keluar modal langsung untuk banyakkan cawangan bisnes?

 

Ni la 5 Kelebihan Bisnes Shaklee Online Berbanding Bisnes Lain yang patut anda pertimbangkan bila nak buat Bisnes Online ataupun bisnes lain.

 

Dah ready nak Buat Bisnes Shaklee hari ni juga?

 

Jom kami bantu Daftarkan Keahlian Shaklee anda sekarang juga!