Vivix Shaklee – Resveratrol Sumber Rawatan Alternatif Untuk Pesakit Alzheimer

Resveratrol dalam Vivix Shaklee bantu pulihkan Pesakit Alzheimer?

 

Vivix Shaklee - Resveratrol Elakkan Parkinson & Alzheimer

 

“Nama kau sape?”

“Milah Piljah mak.”

Selang 5 minit “nama kau sape?”

Kalau sejam korang bersembang tak tau la berapa kali mak korang dok  tanya soalan yang sama.

Siankan. Tu la salah satu tanda Alzheimer. Sedih kan sampai anak sendiri pun mak tak kenal.

 

Vivix Shaklee - Resveratrol Rawat Pesakit Alzheimer Pulih

 

Selain daripada ada masalah ingatan, orang Alzheimer ni ada masalah lain jugak tau. Antaranya:

√ Susah nak berkomunikasi

√ Susah nak focus

√ Suka menyendiri

√ Mood berubah-rubah

√ Personaliti berubah

√ Keliru tentang masa dan tempat.

Korang bayangkan la, tengah bersembang-sembang, tiba-tiba dia tanya “eh, aku kat mana ni? Kenapa kau bawak aku kat sini? Hantar aku balik rumah akuuu!” 😰

Haa, silap-silap orang lain ingat korang culik  mak korang tu pulak. Tak pasal-pasal jadi kes polis.huhu

Ni antara yang saya pernah tengok la. Banyak lagi yang lain sebenarnya.

Kalau ikut kajian penderita Alzheimer ada Plak Beta-Amyloid kat dalam otak diorang. Plak Beta-Amyloid ni la yang merosakkan neuron otak kita. Semakin banyak neuron yang rosak, semakin mengecut la otak kita.

Bahasa mudahnya, kalau rosak neuron, makin merosot la ingatan kita. Kalau tak dirawat memang boleh hilang terus ingatan dibuatnya.

Berita baiknya ialah, Resveratrol boleh membantu membuang Plak Beta-Amyloid ni dan mencegah daripada terbentuk semula.

Macam yang saya share sebelum ni. Vivix Shaklee mengandungi 10 x lebih Resveratrol. Sebab tu ramai yang jatuh chenta dengan VIvix Shaklee ni.

So, khas untuk anak-anak soleh dan solehah. Hadiahkan la Vivix Shaklee ni untuk mak dan ayah korang yang tersayang.

Mesti korang pun happy nanti bila tengok kesihatan diorang semakin baik. Lagi best bila mak dan ayah korang pun dapat buat amal ibadah dengan tenang dan selesa. Korang pun dapat jugak saham tu tau

Nak hadiahkan Vivix Shaklee untuk mak ayah tersayang?

Whatsapp 012-346 1698

Whatsapp 012-346 1698

Whatsapp 012-346 1698

Cari Agen Shaklee Di Area Anda? -->Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia



Nak Daftar Jadi Ahli Shaklee? --> Daftar Ahli Shaklee 2017



Nak Beli Produk Shaklee Terus Dari Shaklee HQ? --> Cara Beli Shaklee Online





___________________________

Leave a Reply