Tips Pilih Produk Kecantikan Yang Selamat

Sekarang ni ada macam-macam produk kecantikan di pasaran. Yang menakutkan ialah kebanyakan produk tersebut mengandung bahan-bahan terlarang dan sangat berbahaya.

 

Tips Pilih Produk Kecantikan Yang Selamat

Tips Pilih Produk Kecantikan Yang Selamat

 

Walaupun kerajaan dah buat pelbagai kempen kesedaran tentang bahaya produk kecantikan yang mengandungi baham terlarang, tapi tetap ramai jugak yang beli dan guna.

 
Almaklumlah, produk-produk kecantikan tu semua disertakan dengan testimoni yang hebat-hebat.

 

Sapu-sapu terus putih. Lagi putih lagi diorang suka. Kadang tengok putih pucat macam mayat pun ada ?

 

Ada pulak yang kulit menggerutu dek kesan jerawat terus flawles licin gebu. Macam mana orang tak terpedayakan ?

 

Ramai yang tutup mata tentang bahaya kesan negatif produk kecantikan tersebut untuk jangka panjang. Antara kesan negatif yang paling menakutkan ialah kanser kulit ?

 

So, hati-hati bila pilih produk kecantikan ty ye ?

 

Jom saya sharekan tips pilih produk kecantikan yang selamat

 

6 Tip Pilih Produk Kecantikan

 

1. Pilih produk berasaskan bahan-bahan semulajadi.
2. Semak kandungan untuk pastikan takde bahan kimia berbahaya
3. Pilih produk yang tidak merengsakan kulit melalui pengelupasan yang melampau.
4. Pilih produk yang tiada pewangi dan tiada alkohol.
5. Pilih produk yang halal. Mencari yang halal itu kan fardhu ?
6. Pilih ikut kemampuan bajet masing-masing. Jangan sampai ‘poket terseksa’.hehe
Nak produk kecantikan yang terbaik dan memenuhi semua kriteria yang saya kongsikan di atas?
Senang je. Pilih la produk kecantikan shaklee. Shaklee ada 2 pilihan, Set Nutriwhite Shaklee dan Set Enfuselle Shaklee.
Korang pilih je ikut jenis kulit dan masalah kulit korang.
Nak saya bantu?

Whatsapp 012-346 1698 (Erni)

Whatsapp 012-346 1698 (Erni)

Whatsapp 012-346 1698 (Erni)

Cari Agen Shaklee Di Area Anda? -->Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia



Nak Daftar Jadi Ahli Shaklee? --> Daftar Ahli Shaklee 2017



Nak Beli Produk Shaklee Terus Dari Shaklee HQ? --> Cara Beli Shaklee Online





___________________________

Leave a Reply