Posts Tagged ‘Vitamin C Shaklee’

Semua Vitamin Sama Je Termasuk Vitamin Shaklee?




Dulu saya pun ingat semuanya sama je tapi rupanya tidak 😅. Vitamin Shaklee memang berbeza sangat-sangat tau!     Dulu saya makan je apa-apa brand pun janji supplement.   Kalau membeli pulak sokmo cari yang paling murah tapi nak yang tinggi kandungannya 😂   Contoh, kalau beli vitamin C memang saya cari yang 1000mg.hehe   […]




Kerap Jatuh Sakit? Kuatkan Sistem Imun Dengan Immune Booster Shaklee




Asyik Sakit? Ala, ubat kan hado ? Haa, siapa yang macam tu? Cuba angkat tangan. Kalau ada tandanya korang perlukan Immune Booster Shaklee untuk kuatkan sistem imun badan yang terjejas dek serangan radikal bebas tu.   Elleh, tak mengaku konon. Saya tau mesti ada yang species macam tu punyalah ? Saya pun macam tu jugak dulu. […]