Posts Tagged ‘Set Nutriwhite Shaklee’

Set Nutriwhite Shaklee – Kulit Cantik Secara Semulajadi Tanpa Bahan Kimia Berbahaya






“Calit-calit cantik” “Sapu-sapu putih” “Minum-minum gebus”   Haa, sape yang tak tergoda bila nampak tagline macam tu kan? Ada 1 seminar saya join dulu, speaker tu cakap : “Orang sekarang makin malas, semua nak cepat. Kalau korang boleh offer produk yang kesannya cepat mesti produk tu laku keras!” Lagi cepat lagi bagus kononnya. Kalau boleh […]






Tips Pilih Produk Kecantikan Yang Selamat






Sekarang ni ada macam-macam produk kecantikan di pasaran. Yang menakutkan ialah kebanyakan produk tersebut mengandung bahan-bahan terlarang dan sangat berbahaya.     Walaupun kerajaan dah buat pelbagai kempen kesedaran tentang bahaya produk kecantikan yang mengandungi baham terlarang, tapi tetap ramai jugak yang beli dan guna.   Almaklumlah, produk-produk kecantikan tu semua disertakan dengan testimoni yang […]