Posts Tagged ‘Review Vivix Shaklee’

3 Cara Halang Serangan Radikal Bebas




Orang kata radikal bebas punca utama kepada macam-macam penyakit. Betul ke?   Betul. Radikal bebas ni akan menyebabkan sel-sel badan kita berkarat. Kalau dalam terma sains proses ni namanya ‘Oxidative Stress’. Radikal bebas ni kira macam askar musuh la. Bila dah ramai sangat, askar baik a.k.a system pertahanan badan kita tak mampu nak fight balik. […]




Cara Panjangkan Umur Dengan Resveratrol Dalam Vivix Shaklee




Selalu orang wish masa birthday, semoga panjang umur. Tapi korang tau tak sebenarnya kalau ikut kajian saintifik kita boleh ikhtiar untuk panjangkan umur tau ?   Tapi kalau boleh nak la hidup sihat untuk nikmati umur yang panjang tu kan? Kalau umur panjang tapi terseksa sebab  ada macam-macam penyakit nak buat apa kan? Korang nak […]




1 2