Posts Tagged ‘Offer Vivix Shaklee’

Vivix Shaklee – Bantu Kawal Gula Dalam Darah




Sejak dua menjak ni ramai customer yang PM nak produk shaklee untuk kawal gula dalam darah. Majoriti diorang ni memang nak order Vivix Shaklee sebab dah tau khasiatnya ?     Kalau refer pakar nutrisi pun memang diorang suggestkan Vivix Shaklee + Alfalfa. 2 vitamin shaklee ni memang basic yang wajib ada untuk kawal gula […]




Cara Panjangkan Umur Dengan Resveratrol Dalam Vivix Shaklee




Selalu orang wish masa birthday, semoga panjang umur. Tapi korang tau tak sebenarnya kalau ikut kajian saintifik kita boleh ikhtiar untuk panjangkan umur tau ?   Tapi kalau boleh nak la hidup sihat untuk nikmati umur yang panjang tu kan? Kalau umur panjang tapi terseksa sebab  ada macam-macam penyakit nak buat apa kan? Korang nak […]




Cara Berhenti Merokok Paling Cepat dan berkesan




Ramai perokok lelaki dan wanita yang berhasrat nak berhenti merokok kerana sayangkan anak-anak dan keluarga. Tapi bukan mudah nak berhenti merokok ni. Dalam entry ringkas ini kami kongsikan cara nak berhenti rokok yang paling mudah, cepat dan terbukti berkesan sejak tahun 2013. Jika anda belum bersedia untuk berhenti merokok, saya nasihatkan JANGAN tonton video di […]