Posts Tagged ‘Nutriferon Shaklee’

Nutriferon Shaklee Bantu Kuatkan Sistem Imun






Korang atau keluarga kerap jatuh sakit? Tu tandanya sistem imun badan lemah tu. Korang boleh kuatkan sistem imun dengan amalkan Nutriferon Shaklee.   Nutriferon Shaklee ialah satu-satunya imune booster di dunia yang dihasilkan oleh Dr Kojima, Pakar Imun dari Jepun. Nutriferon Shaklee telah melalui pelbagai ujian klinikal bagi membuktikan keberkesanannya untuk mengaktifkan sistem imun secara […]






Testimoni Nutriferon Shaklee – Chicken Pox Cepat Kering Dan Kurang Rasa Gatal






Chicken Pox cepat kering dan kurang rasa gatal”. Pn Aryn, Sabah.   Seronok baca perkongsian pengalaman amalkan Nutriferon Shaklee oleh salah seorang pengguna produk shaklee. Mula-mula dapat tau anak-anak kecil beliau dan suami kena chicken pox, Puan Aryn memang risau.   Ye la hati mak mana tak risau tengok anak-anak kecil dan suami tersayang kena […]






Kerap Jatuh Sakit? Kuatkan Sistem Imun Dengan Immune Booster Shaklee






Asyik Sakit? Ala, ubat kan hado ? Haa, siapa yang macam tu? Cuba angkat tangan. Kalau ada tandanya korang perlukan Immune Booster Shaklee untuk kuatkan sistem imun badan yang terjejas dek serangan radikal bebas tu.   Elleh, tak mengaku konon. Saya tau mesti ada yang species macam tu punyalah ? Saya pun macam tu jugak dulu. […]






1 2