Posts Tagged ‘Anak Kerap Sakit’

3 Makanan Untuk Tingkatkan Sistem Imuniti Badan






Korang kerap demam atau jatuh sakit? Tu tandanya sistem imuniti atau antibodi badan korang lemah. So, kena la buat sesuatu untuk kuatkan balik antibodi korang tu ?   Sistem Imuniti atau antibodi ni sangat penting tau. Boleh katakan ia ibarat askar yang bertindak sebagai perisai dalam badan korang.   Bila perisai lemah dan tak boleh […]






Kerap Jatuh Sakit? Kuatkan Sistem Imun Dengan Immune Booster Shaklee






Asyik Sakit? Ala, ubat kan hado ?¬†Haa, siapa yang macam tu? Cuba angkat tangan. Kalau ada tandanya korang perlukan Immune Booster Shaklee untuk kuatkan sistem imun badan yang terjejas dek serangan radikal bebas tu.   Elleh, tak mengaku konon. Saya tau mesti ada yang species macam tu punyalah ? Saya pun macam tu jugak dulu. […]