Set Anak Pintar Shaklee – Persiapan Nutrisi Untuk Anak Kembali Ke Sekolah

Alhamdulillah. Semua persiapan persekolahan anak-anak dah siap. Tinggal buku je yang masih tak lengkap sebab takde stok ?

 

Set Anak Pintar Shaklee - Persiapan Anak Kembali Ke Sekolah

Set Anak Pintar Shaklee – Persiapan Anak Kembali Ke Sekolah

Dina dan Syahmi pun dah tak sabar nak ke sekolah. Rindu dengan kawan-kawan dan cikgu la tu. Hihi
Oh ye, selain daripada kelengkapan sekolah tu semua, jangan lupa persiapan nutrisi untuk anak korang ye ?

Sebagai mak, kita kena pastikan anak-anak dapat cukup nutrisi. Kalau tak nanti ada la  yang kerap sakit, malas belajar dan susah nak fokus.
Macam saya, 3 vitamin ni memang wajib ada kat rumah ?

Meal shake Shaklee
Multivitamin dalam bentuk serbuk yang sangat sedap sebab ia ada perisa vanila. Multivitamin bantu lengkapkan nutrisi dan bekalkan tenaga segera untuk anak.
Kalau nak senang bancuh dengan susu atau minuman lain dan amik masa sarapan pagi.

 
Omega Guard Shaklee
Minyak ikan berkualiti tinggi.  Omega Guard Shaklee ada EPA dan DHA yang sangat penting untuk perkembangan otak anak

Lecithin Shaklee
Haa, yang ni ramai yang terlepas pandang. Lecithin shaklee sangat bagus tau sebab ia ada kolina. Kolina ni la yang bantu tingkatkan daya fokus anak.

Bila dah boleh fokus, senang la nak terima ilmu yang diajarkan ?

Kata sayang anak kan?

So kena la pastikan keperluan nutrisi si anak pun lengkap jugak ?
Nak Set Anak Pintar?

Whatsapp 012-346 1698 (Erni)

Whatsapp 012-346 1698 (Erni)

Whatsapp 012-346 1698 (Erni)

Cari Agen Shaklee Di Area Anda? -->Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia



Nak Daftar Jadi Ahli Shaklee? --> Daftar Ahli Shaklee 2017



Cari Agen Vivix Shaklee Di Area Anda? -->Pengedar Vivix Shaklee Seluruh Malaysia



Nak Beli Produk Shaklee Terus Dari Shaklee HQ? --> Cara Beli Shaklee Online





___________________________

Leave a Reply