Produk Shaklee Terbaik Botol Kosong Pun Sangat Berguna

Produk Shaklee Terbaik Botol Kosong Pun Sangat Berguna..Betul..tong kosong Produk Shaklee ni lagi mahal dan bernilai dari yang masa dia berisi dolu2..?
Produk Shaklee Terbaik

Produk Shaklee Terbaik


Ye la..dulu masa beli harganya RM159..tapi bila isi dah habis ku telan nilai jadi berganda-ganda tau..?
HeheActually ni baru sebahagian je daripada tong-tong ESP saya..ada lagi yang kat stor..dan ada jugak yang terpaksa dibuang sebab en suami dah bising coz banyak sangat..hahaha

Sebenarnya ada banyak lagi projek yang kitorang plan dengan tong-tong kosong produk shaklee ni..

Kononnya nak isi bahan masakan la, nak buat bekas aksesori anak la..nak isi susu anak la dan yang terbaru nak buat pasu bunga..tapi tah bila nak start pun tak tau..hehe

Eh, yang nak isi susu anak tu dah start la..lupa pulak?

Korang pulak macam mana ye? Korang simpan ke korang buang je tong-tong kosong produk shaklee korang tu??

— at Pengedar Shaklee Cheras 012-3461698.

Cari Agen Shaklee Di Area Anda? -->Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia



Nak Daftar Jadi Ahli Shaklee? --> Daftar Ahli Shaklee 2017



Cari Agen Vivix Shaklee Di Area Anda? -->Pengedar Vivix Shaklee Seluruh Malaysia



Nak Beli Produk Shaklee Terus Dari Shaklee HQ? --> Cara Beli Shaklee Online





___________________________

Leave a Reply