Produk Shaklee First Aid Wajib Di Rumah Saya

Produk Shaklee First Aid Wajib Di Rumah. Wajib ado! ko hado?

Produk Shaklee First Aid

Produk Shaklee First Aid

Apo korang takdo ko?

Uish..uish..uish..rugi..rugi..bahayo..bahayo..

Apo kobondo eh ni erni?

Haa..ni namo eh 1st Aid Kit semulojadi..memang komfom la selamat..tak payah nak risau-risau yo…saintis shaklee dah buat formula baeekkk punyo..?

Korang tinggal guno jo tanpo was-was..hehe

Meh den koba sket tontang 3 produk wajib yang kono ado kek setiap rumah especially musim-musim Virus Zika, Difteria dan macam -macam lagi penyakit yang tongah hangat maso ni kini ?

Yang dalam tiub tu namo eh Herbal Blend. Nama manjo diberi krim ajaib a.k.a krim serbaguna. Kalau tongah2 masak pastu kono minyak paneh, copek-copek la sapu krim ni..Insyaa Allah tak menggelembong dan tak sakit..?

Pastu kalau anak-anak korang naik ruam ko.. pun bulih gak sapu krim ni..yang nak lombabkan kulit siku ko tumit ko pun bulih gak guna ni..macam-macam lagi la kegunaan dio nih..so, rugi kalau korang tak standby 1 kat rumah tau ?

Yang botol tu pulak namo eh Chewable Vita C..yang ni bukan untuk budak-budak jo yo..yang dewasa pun bulih makan..vitamin ni elok sangat amik kalau korang/anak-anak batuk dan selsema…kan cuaco tak monontu skarang ni..sobab tu la ramai orang batuk dan selsema ?

Yang sachet tu pulak Nutriferon..ni lagi la wajib ado..nutriferon ni kira alternatif kepada panadol la..kalau korang or anak domam bagi je nutriferon ni..Insyaa Allah copek jo kobah domam tu..tak cayo?co cubo..hehe

‘Switch!’

Fuh..lega..cakap cam biasa balik la ye..berbelit lidah ai dibuatnya?

So..kesimpulannya..sila la pastikan rumah korang ada 3 produk ni dalam 1st aid kit korang ye ?

Kalau berminat nak produk ni,meh roger-roger 012-346 1698 k..

 

My Nogori friend sila jangan gelak ye..hehe

Well..atleast I torai kan 😉


#Pts4Kebaboom
#TsunamiShaklee
#SuperStarShaklee
#PengedarShakleeCherasDanHuluLangat
#PengedarShakleeAmpang

Cari Agen Shaklee Di Area Anda? -->Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia



Nak Daftar Jadi Ahli Shaklee? --> Daftar Ahli Shaklee 2017



Cari Agen Vivix Shaklee Di Area Anda? -->Pengedar Vivix Shaklee Seluruh Malaysia



Nak Beli Produk Shaklee Terus Dari Shaklee HQ? --> Cara Beli Shaklee Online





___________________________

Leave a Reply