Omega Guard Shaklee – Alternatif Anti Radang Terbaik

Auchhh, sakitnyaaa!?

 

Omega Guard Shaklee - Sumber Anti Radang Terbaik

 

“Sabar ye, sakit tu sebab dah ada radang. Tu yang awak rasa sakit. Takpe nanti saya bagi ubat anti-radang”. Eh, Orang cakap Omega Guard Shaklee boleh guna untuk anti radang jugak.

RADANG tu apa ye? Rendang saya tau la ?

 

Lepas dengar explanation doc baru tau. Rupanya tempat yang sakit tu dah bengkak. Selain tu kalau nampak dah merah atau gatal-gatal tu pun dah ada keradangan la tu.

 

Kalau korang tengok kaki pesakit gout yang tengah kena ‘ATTACK’ mesti akan bengkak dan warna merah-merah sket. Tu la tandanya dah ada keradangan.

 

Nak kompem kan lagi cuba korang picit sikit kat tempat tu. Mesti dia menjerit punya lahhh.

 

Pastu jangan terkejut kalau dia HEMPUK korang plak.hikhik

 

Selain daripada ubat anti-radang, ada alternative lain yang korang boleh amik jugak tau. Nanti saya sharekan ye.

 

Kalau korang ingat lagi, semalam saya ada cerita pasal insulin kan? Hari ni saya cerita pasal EICOSANOID pulak.

 

Walaupun ada noid-noid kat belakang tu tapi takde kena mengena dengan paranoid k ?

 

Eicosanoid ni la SUPER HORMON yang ada pelbagai fungsi dalam badan kita. Salah 1 daripadanya ialah ANTI-RADANG.

 

Dan ECOSANOID ni perlukan OMEGA 3 sebab Omega 3 ialah binaan blok bagi eicosanoid.

 

Pening nak fahamkan?. Hmm, senang cerita macam ni la. Omega 3 ialah vitamin yang bersifat ANTI-RADANG.

 

So, kalau agak-agak dah sakit, bengkak, merah-merah atau gatal-gatal tu cecepat la amik Omega 3.

 

Antara golongan yang sangat-sangat perlukan Omega 3 ni ialah:

 

Pesakit Gout  & Arthiritis – radang kat sendi-sendi

Pesakit jantung – di saluran jantung

Penghidap Ekzema – Radang kulit

Penghidap asma – radang di saluran pernafasan

Orang yang sakit lutut – radang kat sendi lutut

 

Ni saya senaraikan mana yang teringat je la. Sebenarnya banyak lagi yang lain-lain.

 

Tapi kena jaga-jaga tau. Pastikan sumber Omega 3 yang korang pilih tu betul-betul berkualiti dan selamat untuk jangka panjang tau.

 

Kalau silap pilih korang boleh dapat pakej “2 in 1”. Beli Omega 3 dapat PAKEJ KANSER sekali. Nauzubilahiminzalik

 

Omega Guard Shaklee - Sumber Anti Radang Terbaik

 

Nak senang pilih je OMEGA GUARD SHAKLEE. Insyaa Allah selamat dan bebas pakej kanser tu ?

 

Jom OMEGA GUARD!

 

Whatsapp 012-346 1698 (Erni)

Whatsapp 012-346 1698 (Erni)

Whatsapp 012-346 1698 (Erni)

Cari Agen Shaklee Di Area Anda? -->Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia



Nak Daftar Jadi Ahli Shaklee? --> Daftar Ahli Shaklee 2017



Cari Agen Vivix Shaklee Di Area Anda? -->Pengedar Vivix Shaklee Seluruh Malaysia



Nak Beli Produk Shaklee Terus Dari Shaklee HQ? --> Cara Beli Shaklee Online





___________________________

Leave a Reply