Nutriferon Shaklee – Produk Shaklee Wajib Ada Di Setiap Rumah

Haaa? Kena pilih 1 produk shaklee je? 😅

 

Nutriferon Shaklee - Vitamin Shaklee - Produk Shaklee

 

 

Alaaa, kenapa nak pilih 1 je? Kan shaklee ada macam-macam produk yang best-best? Bagi la saya pilih 2 ke 3 produk shaklee tu…hehe

 

 

“Jangan melawan! ”

 

 

Ye la, ye la. Saya pilihkan 1 je produk shaklee yang paling penting dan wajib ada kat semua rumah di Malaysia ni 😁

 

 

Kalau takde kira tak lengkap la rumah dan hidup korang tu.hihi

 

 

Hmm, susah jugak bila kena pilih 1 produk je ni 😅

 
Ok laaa. Dalam banyak-banyak produk shaklee, saya pilih Nutriferon Shaklee.

 

Nutriferon Shaklee - Immune Booster Shaklee - Vitamin Shaklee

Testimoni Nutriferon Shaklee

 

Kenapa Nutriferon Shaklee?

 

 

Sebab Nutriferon ni sedappp. Hahaha

 

 

Eh, bukan la. Acah je tuuu 😂

 

 

Sebab yang sebenarnya ialah Nutriferon ni tersangattt la bagus untuk kuatkan sistem pertahanan badan kita. Nutriferon akan bantu badan lindungi badan daripada serangan penyakit secara semulajadi.

 

 

So, boleh la elakkan masalah anak-anak atau mak ayah yang kerap demam/batuk/selesema tu 😃

 

 

Kan sekarang ni ramai yang mengeluh anak kerap jatuh sakit.

 

 

Baik kejap, lepas tu sakit balik. Nak-nak pulak yang dok taska atau rumah pengasuh tu. Jenuh la dok ulang-alik pergi klinik je.

 

 

Staff kat klinik pun dah cam sangat muka kita anak-beranak. Regular customer la katakan.huhu

 

 

Anak pun sampai dah trauma nak makan ubat. Nampak botol ubat pun dah mengamuk-ngamuk dibuatnya 😷

 

 

Lagi haru dibuatnya ialah lepas anak baik, mak ayah pulak yang sakit. Kira complete la semua merasa jatuh sakit kan? 🤒

 

 

Haa, kat sini la peranan Nutriferon shaklee.

 

 

Nutriferon ni akan bantu aktifkan Interferon a.k.a askar dalam sistem pertahanan badan kita.

 

 

So, takde la kena serangan kuman/virus sikit je pun kita dah jatuh sakit kan?
Tapi ingat ye, Nutriferon ni supplement bukannya ubat!

 

 

Supplement kena amalkan untuk prevention. Kena istiqomah/konsisten sebab kesannya sangat lembut dan selamat pada badan.

 

Tapi kalau dah sakit sila la telan ubat k 😘

 

Oh ye, part rasa Nutriferon tu sedap memang betul tau. Rasa serbuk dia manis-manis labu sket. Kalau bancuh pulak rasa macam teh.hihi
Kalau nak meh roger k 😄

 

Whatsapp 012-346 1698 ( ERNI)

Whatsapp 012-346 1698 ( ERNI)

Whatsapp 012-346 1698 ( ERNI)

Cari Agen Shaklee Di Area Anda? -->Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia



Nak Daftar Jadi Ahli Shaklee? --> Daftar Ahli Shaklee 2017



Nak Beli Produk Shaklee Terus Dari Shaklee HQ? --> Cara Beli Shaklee Online





___________________________

Leave a Reply