Nutriferon Shaklee Bantu Kuatkan Sistem Imun

Korang atau keluarga kerap jatuh sakit? Tu tandanya sistem imun badan lemah tu. Korang boleh kuatkan sistem imun dengan amalkan Nutriferon Shaklee.

 

Nutriferon Shaklee Bantu Kuatkan Sistem Imun

Nutriferon Shaklee ialah satu-satunya imune booster di dunia yang dihasilkan oleh Dr Kojima, Pakar Imun dari Jepun.

Nutriferon Shaklee telah melalui pelbagai ujian klinikal bagi membuktikan keberkesanannya untuk mengaktifkan sistem imun secara semulajadi.

Istimewanya ianya telah dipatenkan dan hanya ada di Shaklee je tau ?

Nutriferon Shaklee ni dihasilkan daripada gabungan 4 bahan utama:

Biji Labu
Sangat penting untuk bantu merangsang ‘Interferon’ semulajadi dalam badan dan menentang serangan radikal bebas.

Honeysuckle Jepun
Berperanan untuk bantu menentang pencerobohan kuman dan virus

Biji Plantago
Mengandungi Polisakarida yang mengaktifkan sistem imun

Bunga Safflower
Memperkuatkan keupayaan mikrofaj untuk membunuh kuman dan virus

Lagi istimewa Nutriferon shaklee dihasilkan setelah melalui kajian selama 40 tahun ye. Bukan hari ni jumpa dah terus jual k ?

Alhamdulillah, kitorang sekeluarga memang dah lama tak amik panadol atau paracetamol bila demam.

Bila rasa macam nak tak sihat je cepat-cepat amik Nutriferon ni.

So far, anak-anak kitorang memang suka Nutriferon shaklee ni coz rasa dia yang ala-ala teh tu. Infact kalau makan macam je lagi sedap tau. Rasa manis-manis biji labu tu.hehe

Jom tengok testimoni pengguna Nutriferon Shaklee ni:

 

Testimoni Nutriferon Shaklee

Testimoni Nutriferon Shaklee

Testimoni Nutriferon Shaklee
Best kan?

Nak dapatkan Nutriferon Shaklee?

Whatsapp 012-346 1698 (Erni)

Whatsapp 012-346 1698 (Erni)

Whatsapp 012-346 1698 (Erni)

Cari Agen Shaklee Di Area Anda? -->Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia



Nak Daftar Jadi Ahli Shaklee? --> Daftar Ahli Shaklee 2017



Nak Beli Produk Shaklee Terus Dari Shaklee HQ? --> Cara Beli Shaklee Online





___________________________

Leave a Reply