Kenangan Mandi Air Hujan Masa Kecil

Siapa tak pernah mandi air hujan?

 

Kenangan Mandi Air Hujan

Ni memang best ?

 

 

Hoho

 
Kalau ada yang tak pernah memang kesiaaaannnn ?

 
Hilang 1 nikmat kenangan manis masa kecik-kecik dulu.hehe

 
Ye la. Kalau cuba sekarang korang saja suka-suka mandi air hujan, mesti ada je mulut yang kata ‘buang tebiat ke apa ni?’

 
Hikhik

 

Masa saya kecik-kecik dulu, kitorang adik-beradik memang suka musim hujan. Kira memang saat-saat yang ditunggu-tunggu la tu ?

 

 

 

Best woo mandi air hujan. Nak-nak pulak kat tempat air mencurah-curah bawah bumbung tu. Memang terbaik la ??

 

 
Lagi best bila main lumba sampan kertas. Port wajib lumba sampan dah tentu la longkang dekat tepi rumah jiran yang kat depan rumah tu.

 

 

Bila ingat-ingat balik memang suweet- muweet la kenangn tu semua. Zaman anak-anak kite sekarang dah susah nak tengok kan ?

 

 

Bukan susah apa pun, susah sebab mak-mak dah tak bagi mandi air hujan. Macam saya lettew ?

 

 

Nasib baik dalam album gambar kecik-kecik dulu takde gambar mummy mandi air hujan. Kalau tak mesti diorang cakap ‘mummy pun mandi air hujan kecik-kecik dulu..’.hee~

 
Shh..jangan bagitau diorang tau ?

 

 

Bukan tak nak bagi. Diorang tu jenis yang kalau sekali dapat nak lagi 500 kali. Tu yang malas nak bagi tu.hihi

 

 

Main hujan main hujan jugak. Jangan lupa promosi bulan ni ye ?

 

 
Bulan ni promosi Collagen, Carotomax & Vitalea for children tau. Kalau nak meh roger tingkap sebelah k ?

Cari Agen Shaklee Di Area Anda? -->Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia



Nak Daftar Jadi Ahli Shaklee? --> Daftar Ahli Shaklee 2017



Nak Beli Produk Shaklee Terus Dari Shaklee HQ? --> Cara Beli Shaklee Online





___________________________

Leave a Reply