Isu Viral Di Malaysia Tahun 2017

Isu viral kat Malaysia 2017. Rasanya macam- macam isu yang hot dan sedang viral kat malaysia sekarang ni.

 

Isu Viral Di Malaysia 2017

Isu Viral Di Malaysia 2017

 

So far yang saya tau isu Faiz Subri, pemenang anugerah PUSKAS, hadiah sepakan gol tercantik FIFA tu.

 
Ramai yang dok viralkan isu Faiz Subri tak pandai berbahasa inggeris. Bagi saya itu bukanlah isu utama yang perlu diperbesarkan.

 
Baik fokus kepada kejayaan yang dicapai.
Ramai je ikon bola sepak lain yang tak tau berbahasa inggeris. Diorang relaks je pun ?

 
Isu viral yang lain ialah pasal anggota PTD yang kutuk kerajaan yang dikaitkan dengan isu kematian Ketua Menteri Sarawak.

 
Hmm, ni lagi la tak sesuai nak dijadikan isu. Dengar cerita orang tu pun dah dipanggil balik. Haa, sila la jawab. Berani buat berani la tanggungkan.huhu

 
Ada lagi 1 isu viral tahun 2017 ni yang saya baca. Isu pasal tudung RM800 sehelai. Ramai yang tak puas hati kononnya membazir. Ramai lagi orang yang perlu dibantu.

 
Dalam bab ni kita kena bersangka baik. Mungkin dia memang dah bersedekah dan bantu orang yang memerlukan. Cuma dia tak canang je.

 
Kan sedekah perlu dirahsiakan. Kalau bagitau kang takut jadi riak, tak ikhlas dan sebagainya ?

 
Moral of the story, bersangka baiklah. Daripada dok viral benda-benda yang tak sepatutnya baik korang tolong viralkan isu-isu yang positif.

 
Contohnya, Resveratrol dalam Vivix Shaklee sebabkan sel kanser musnahkan diri sendiri ke, masalah buah pinggang berpuluh tahun pulih dengan asbab ikhtiar amalkan resveratrol dalam Vivix Shaklee ke.

 

Kan best viralkan benda-benda yang boleh bagi manfaat kat orang lain. Dapat jugak saham akhiratkan? ?

 

 

Macam – macam lagi la yang positif yang korang boleh viralkan. Yang penting tepuk dada tanya la iman dan ‘pencatat’ kat sebelah.hehe

 
Ok la, itu je untuk hari ni. Nak Vivix atau produk shaklee yang lain meh roger hotline kami ni ye ?

 
Whatsapp 012-346 1698 (Erni)

Whatsapp 012-346 1698 (Erni)

Whatsapp 012-346 1698 (Erni)

Cari Agen Shaklee Di Area Anda? -->Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia



Nak Daftar Jadi Ahli Shaklee? --> Daftar Ahli Shaklee 2017



Cari Agen Vivix Shaklee Di Area Anda? -->Pengedar Vivix Shaklee Seluruh Malaysia



Nak Beli Produk Shaklee Terus Dari Shaklee HQ? --> Cara Beli Shaklee Online





___________________________

Leave a Reply