Impian Dan Harapan Saya Untuk Anak-Anak

Bila dah jadi mak ni memang confirm la ada perancangan dan harapan kat anak-anak. Saya pun macam tu la jugak.

 

 

Impian Dan Harapan Untuk Anak-Anak Saya

My Chenta Hati ?

 

 

Kalau tanya kat Dina dan Syahmi:

 

 
“Nanti dah besar kakak nak jadi doktor pakar bedah!”

 

 
“Nanti dah besar Abg Syahmi nak jadi pilot!”

 

 
Waahh..hebat betul cita-cita diorang ni kan?

 

 
Tapi biasa la budak-budak. Cita-cita dok bertukar-tukar je. Macam kita kecik-kecik dulu jugak kan.hehe

 

 
Sebagai mak saya ok je. Ikut la diorang nak jadi apa pun. Janji jadi yang baik-baik dan boleh bermanfaat pada orang.
 

 

Selain daripada berjaya dalam bidang akademik, sebenarnya kan.. saya teringin nak anak jadi hafiz/hafizah jugak. Dengan harapan boleh la jadi bekalan kitorang kat ‘sana’ nanti ?

 

 
Apapun saya tak nak terlalu berharap sangat. Takut membebankan anak-anak.

 

 

Cuma saya usaha sedaya upaya untuk sediakan keperluan, persekitaran dan guru untuk ajar anak-anak saya ilmu-ilmu yang diperlukan.

 

 
Lagi 1 saya dan suami memang tengah kukuhkan finacial untuk pastikan anak-anak dapat peluang untuk belajar tanpa hutang.

 

 
Kesian tau bila tengok adik-adik yang masih muda lagi dah banyak hutang.

 

 
Nak kena pulun sungguh-sungguh bisnes online shaklee untuk pastikan impian tercapai dan supaya legasi bisnes shaklee boleh diwariskan kat anak-anak nanti

 
Nak join kitorang jana income dengan bisnes shaklee?

 
Jom Daftar Jadi Ahli Shaklee!

 
Whatsapp 012-346 1698 (Erni)
Whatsapp 012-346 1698 (Erni)
Whatsapp 012-346 1698 (Erni)

Cari Agen Shaklee Di Area Anda? -->Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia



Nak Daftar Jadi Ahli Shaklee? --> Daftar Ahli Shaklee 2017



Nak Beli Produk Shaklee Terus Dari Shaklee HQ? --> Cara Beli Shaklee Online





___________________________

Leave a Reply