Filem Wajib Ditonton Oleh Semua Termasuk Orang Bisnes Online

Filem atau drama yang memberi kesan positif dalam hidup saya ada banyak. Cuma kebanyakannya yang lama-lama la. ?

 

Filem Wajib Ditonton Oleh Semua Orang Termasuk Orang Bisnes Online

 

Saya ni sebenarnya jarang tengok tv. TV kat rumah tu lebih banyak tengok saya daripada saya tengok dia.hehe

 

So, kalau tanya drama memang susah sikit la nak pilih. Kalau filem ok sikit kot. ?

 

 

So far yang terbaru kitorang tengok filem Moana. Cerita kartun je sebenarnya tapi banyak mesej positif yang korang boleh dapat daripada cerita tu tau ?

 

 

Antara pengajaran yang saya belajar daripada cerita tu ialah jangan cepat berputus asa. Kalau gagal usaha lagi sampai berjaya.

 

 

Yang paling penting kena tetapkan dengan jelas matlamat yang nak dicapai dan cari jalan untuk capai matlamat tu ?

 

 

Cerita Moana juga mengajar saya supaya jangan pentingkan diri sendiri. Kena fikirkan kepentingan orang-orang yang kita sayang.

 

 

Dari cerita Moana juga saya belajar yang leadership perlu dibentuk daripada kecil. Bukan tunggu besar baru nak mula ?

 

 

Bak kata pepatah. Melentur buluh biar la daripada rebungnya ?

 

 

Sama jugak macam penjagaan kesihatan. Kena mulakan seawal yang boleh.

 

 

Sebab tu saya mulakan rutin makan vitamin shaklee untuk anak-anak saya dari kecik.

 

 

Supaya dah besar nanti rutin tu dah sebati dengan diorang.

 

 

Nak order vitamin untuk anak-anak korang?

 

 

Nak order untuk diri sendiri pun boleh jugak ?

 

Whatsapp 012-346 1698 (Erni)

Whatsapp 012-346 1698 (Erni)

Whatsapp 012-346 1698 (Erni)

Cari Agen Shaklee Di Area Anda? -->Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia



Nak Daftar Jadi Ahli Shaklee? --> Daftar Ahli Shaklee 2017



Nak Beli Produk Shaklee Terus Dari Shaklee HQ? --> Cara Beli Shaklee Online





___________________________

Leave a Reply