Detox: Perlu atau tidak Detox Dengan Set Detox Shaklee?

SEMBELIT, OBESITI, ASYIK LETIH, KULIT MENGGERUTU?

 

Set Detox Shaklee

Simptom Anda Perlukan Detox

Alamakkk! Apa yang tak kena ni yek?
Awat la sekarang ni asyik sembelit je? Rasa dah makan banyak sayur dan buah. Air pun dah minum berliter-liter.
Pastu makan sikit pun berat badan dok naik berkilo2 jugak. Jenuh dah diet dan tahan lapar ?
Badan pun letih je memanjang. Hari-hari mengantuk dan melepek je?
Dah la tu, jerawat pun naik macam cendawan tumbuh selepas hujan. Habis rosak kulit licin ploles ai selama ni ?
Haa..kalau korang ada symptom-simptom macam tu, tandanya toxin dah berkoyan-koyan dalam badan korang la tu.hihi

Tapi saya memang minum teh detox, amik fiber etc

Hihi. Tu semua hanya setakat untuk cuci geli-geli kat usus korang je tu. Toxin yang berkoyan-koyan tu bukan dok kat dalam usus korang je tau. Banyak lagi tempat-tempat lain.

Yang paling banyak sekali di hati, limpa dan otak tau. Sebab tu walaupun korang dah minum teh detox  dan fiber tu semua still toxin tak kurang-kurang jugak. Huhu

Hmm, mana datang toxin yang banyak-banyak tu ye? Padahal saya jaga makan je.

Tu la. Ramai yang ingat toxin dapat daripada makanan je. Memang la makanan ialah penyumbang terbesar. Tapi sebenarnya banyak lagi punca lain lagi.  Contohnya, air, udara, minyak masak, minyak angin, lotion dan macam-macam lagi la.

Set Detox Shaklee

Kenapa Perlu Detox?

Toxin tu semua korang dah kumpul sejak baby lagi tau. So, rasa-rasa berapa banyak dah toxin dalam badan korang tu yek?

Sian tau kat organ-orang korang tu. Dah la sejak azali memang kena kerja keras. Korang tambah pulak dengan macam-macam toxin lagi.

Kalau korang biar je nanti lama-lama boleh rosak tau. Bila dah rosak lagi teruk. Langsung tak boleh berfungsi.

So, jangan hairan bila banyak penyakit menghinggap ye 😉

.

Jom Detox!

Meh roger 012-346 1698 untuk dapatkan Set Detox Shaklee ye ?

Cari Agen Shaklee Di Area Anda? -->Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia



Nak Daftar Jadi Ahli Shaklee? --> Daftar Ahli Shaklee 2017



Nak Beli Produk Shaklee Terus Dari Shaklee HQ? --> Cara Beli Shaklee Online





___________________________

Leave a Reply