Archive of ‘Tips Langsing’ category

5 ´╗┐Cara Berpantang Terbaik Dengan Set Bersalin Shaklee

“Haa, Anak dah 3 ?. Betul ke ni? Tak percaya la!” Hihi. Indah betul rasanya bila dengar statement macam kat atas ni daripada mulut orang-orang yang kita jumpa kan? Rasa macam nak suruh diorang ulang lagi 100 kali je. Lagi best kalau masa tu encik suami ada kat sebelah kan.?hikhik Merah muka sebab malu bila […]

Tips kurus selepas bersalin.

Penyusuan susu ibu adalah yang terbaik untuk ibu dan bayi kerana banyak faktor. Selain memberi khasiat terbaik dan membantu melindungi bayi dari penyakit, penyusuan susu ibu boleh membantu ibu menurunkan berat yang biasanya bertambah semasa proses kehamilan. Mahukah ibu-ibu sekalian untuk saya kongsikan bilakah cara paling mudah untuk mengembalikan berat dan bentuk badan sebelum hamil, […]