Cara Atasi Masalah Kerap Lupa

Cara Atasi Masalah Kerap Lupa

Masalah kerap lupa ni agak sinonim dengan orang perempuan. Lebih-lebih lagi yang dah pernah mengandung dan bersalin.   Orang tua-tua kata masalah kerap lupa tu disebabkan oleh urat putus masa bersalin.   Dulu bila dengar orang tua-tua cakap macam tu puas jugak la...

7 Cara Rawat Gastrik Mudah Dan Cepat TANPA UBAT

Serangan Gastrik memang sangat menyakitkan. Saya juga merupakan salah seorang penghidap gastrik sejak zaman sekolah dulu. Sakitnya hanya Allah je yang tahu. Berguling dan mengerekot badan menahan sakit. Puas dah cuba macam-macam cara rawat gastrik tapi tak berkesan.  ...

Cara Atasi Masalah Period Tidak Teratur Tanpa Ubat

Risau dengan masalah period cycle yang tak normal? Anda nak cari cara atasi masalah period tidak teratur tanpa ubat?     Sebelum tu jom tengok kenapa masalah period tak teratur berlaku.   Apakah Punca Maalah Period Tidak Teratur? Ada beberapa faktor yang menyebabkan...