Archive of ‘Life’s Sweet Journey’ category

Keletah Anak-anak Yang Buat Mak Tak Sabar Nak Balik Rumah

“Si Manja Abang”. Aira memang rapat dengan Abang Syahmi dia. Kalau kena pilih antara abang Syahmi dengan kakak Dina dia memang akan pilih abang Syahmi. Walaupun kakak yang rajin jaga adik๐Ÿ˜…     Dalam dok manja dengan abang syahmi tu kerap jugak la bergaduh dengan abang dia๐Ÿ˜… Ada beberapa kali la abang syahmi mengadu kena […]

Pencapaian Bisnes Shaklee Januari 2017

Alhamdulillah. Permulaan tahun baru 2017 yang sangat mengujakan. Semakin bertambah bilangan pengedar shaklee yang berjaya capai income 4 angka sebulan.     Penutup bulan Januari memang ohsem sebab bertambah 2 lagi ahli shaklee yang berjaya naik rank sebagai Supervisor.   Tahniah kepada Pengedar Shaklee Penang, Pn Aada & Pengedar Shaklee Miri, Pn Madinah kerana berjaya […]

Lokasi Percutian Idaman Saya

Lokasi percutian idaman saya untuk luar negara ialah Turki. Tapi kalau dalam Malaysia saya teringin sangat nak pergi Kundasang, Sabah.     Sebenarnya dulu kitorang dah pernah sampai ke Sabah. Kalau tak silap dalam tahun 2009.Masa tu Dina(anak sulung) baru setahun lebih.   Plan asal memang nak ke Kundasang dan Ranau tapi disebabkan Dina asyik […]

7 Tips Didik Anak Menurut Islam

Semua ibubapa mesti nak yang terbaik untuk anak-anak mereka. Tapi ramai yang tak pasti tentang cara yang betul untuk didik anak.     Jom saya kongsikan tentang tips cara didik anak yang saya baca baru-baru ni.   7 Tips Didik Anak Menurut Islam 1. Pilih nama yang baik. Ibubapa digalakkan memberikan nama yang baik untuk […]

Bisnes Shaklee : Bukan Sekadar Duit Semata-mata

Korang pernah rasa sangat-sangat down dan helpless?   Tahniah kerana korang adalah insan istimewa yang dipilih Allah ๐Ÿ˜Š   Saya pun pernah melaluinya. Memang rasa sangat-sangat sedih. Sampai menangis la dibuatnya ๐Ÿ˜ข   Masa tu memang puas la menangis bucu katil. Tapi tak boleh la lama-lama. Nanti syaitan masuk jarum. Hehe   Alhamdulillah lepas mengadu […]

1 2 3 7