Archive of ‘Kesihatan Anak’ category

3 Makanan Untuk Tingkatkan Sistem Imuniti Badan

Korang kerap demam atau jatuh sakit? Tu tandanya sistem imuniti atau antibodi badan korang lemah. So, kena la buat sesuatu untuk kuatkan balik antibodi korang tu ?   Sistem Imuniti atau antibodi ni sangat penting tau. Boleh katakan ia ibarat askar yang bertindak sebagai perisai dalam badan korang.   Bila perisai lemah dan tak boleh […]

Filem Wajib Ditonton Oleh Semua Termasuk Orang Bisnes Online

Filem atau drama yang memberi kesan positif dalam hidup saya ada banyak. Cuma kebanyakannya yang lama-lama la. ?     Saya ni sebenarnya jarang tengok tv. TV kat rumah tu lebih banyak tengok saya daripada saya tengok dia.hehe   So, kalau tanya drama memang susah sikit la nak pilih. Kalau filem ok sikit kot. ? […]

Testimoni Nutriferon Shaklee – Chicken Pox Cepat Kering Dan Kurang Rasa Gatal

Chicken Pox cepat kering dan kurang rasa gatal”. Pn Aryn, Sabah.   Seronok baca perkongsian pengalaman amalkan Nutriferon Shaklee oleh salah seorang pengguna produk shaklee. Mula-mula dapat tau anak-anak kecil beliau dan suami kena chicken pox, Puan Aryn memang risau.   Ye la hati mak mana tak risau tengok anak-anak kecil dan suami tersayang kena […]

1 2 3