Archive of ‘Bisnes Shaklee’ category

Kejujuran Dalam Bisnes Shaklee

Tanpa kejujuran hidup pasti takkan tenang. Tak kisahlah samada kejujuran dalam berbisnes ataupun dalam kehidupan. Korang mesti akan rasa bersalah dan takut-takut je. Takut kalau ketidakjujuran korang diketahui orang.     Itupun kalau korang masih ada ‘hati dan perasaan’ la. Kalau tak memang korang akan pakai langgar je termasuklah bila berbisnes pun kan?   Hari […]

Review Feedback Pengguna Produk Shaklee – Testimoni Produk Shaklee

Nak tengok review pengguna produk shaklee? Nak baca Testimoni Produk Shaklee?   Alhamdulillah. Sejak mula kenal shaklee tahun 2011, dah banyak feedback positif yang saya terima daripada pengguna produk shaklee. Ni saya kongsikan sebahagian feedback pengguna produk shaklee yang dah guna produk shaklee dengan konsisten dan sangat berpuas hati dengan kesan positifnya. “Sis, kulit saya […]

3 Sebab Kenapa Kena Start Buat Bisnes Shaklee Untuk Jana Income Tambahan Hari Ni Jugak

Nak buat bisnes shaklee sebab nak cari income tambahan? Tahniah! Korang memang bijak sebab pilih bisnes shaklee untuk tambah pendapatan ?     Bisnes Shaklee la pilihan paling tepat untuk yang nak jana income tambahan setiap bulan. Infact dah ramai yang jadikan bisnes shaklee sebagai pendapatan utama diorang. Selain daripada boleh jana income tambahan, bisnes shaklee […]

9 Ciri-ciri Orang Berjaya Yang Wajib Ada Pada Semua Orang Bisnes

Kalau korang perasan orang berjaya selalunya ada ciri-ciri yang sama. Kalau tak percaya cuba korang study sikit amalan yang diorang buat. Maksudnya dari rutin harian diorang, cara diorang berfikir dan bertindak, apa yang diorang selalu tekankan etc. Mentor saya selalu pesan, kalau nak berjaya kena ikut mentor yang dah terbukti berjaya. Ikut semua ciri-ciri orang […]

1 2 3 4 5 12