Archive of ‘Bisnes Online’ category

9 Ciri-ciri Orang Berjaya Yang Wajib Ada Pada Semua Orang Bisnes

Kalau korang perasan orang berjaya selalunya ada ciri-ciri yang sama. Kalau tak percaya cuba korang study sikit amalan yang diorang buat. Maksudnya dari rutin harian diorang, cara diorang berfikir dan bertindak, apa yang diorang selalu tekankan etc. Mentor saya selalu pesan, kalau nak berjaya kena ikut mentor yang dah terbukti berjaya. Ikut semua ciri-ciri orang […]

Tips Pilih Bisnes Online Untuk Tambah Pendapatan Keluarga

Dalam keadaan ekonomi yang semuanya serba mahal macam sekarang, kalau setakat berjimat je memang tak cukup. Sebab tu ramai yang pilih bisnes online.       Golongan surirumah pun digalakkan untuk buat bisnes online untuk tambahkan pendapatan keluarga.   Menteri pun suruh rakyat buat 2 kerja kan. Sebab tu la kakitangan kerajaan pun dah dibenarkan […]

1 2 3 6