Cara Panjangkan Umur Dengan Resveratrol Dalam Vivix Shaklee

Selalu orang wish masa birthday, semoga panjang umur. Tapi korang tau tak sebenarnya kalau ikut kajian saintifik kita boleh ikhtiar untuk panjangkan umur tau ?

 

Cara Panjangkan Umur Dengan Resveratrol Dalam Vivix Shaklee

Tapi kalau boleh nak la hidup sihat untuk nikmati umur yang panjang tu kan?
Kalau umur panjang tapi terseksa sebab  ada macam-macam penyakit nak buat apa kan?

Korang nak tahu ke cara panjangkan umur dan hidup lebih sihat?
Kalau nak tau kena cerita pasal sains sikit ye.
Sebenarnya ada rahsia dan cara untuk panjangkan umur tau ?

Cara panjangkan umur ialah dengan menjaga Telomere kita.

Telomere tu apa?

Telomere tu la penutup kromosom sel kita. Kromosom sel manusia akan membahagi kepada dua masa proses pembiakan.

Lama-kelamaan Telomere atau penutup kromosom sel tu akan pendek.
Makin pendek telomere tu makin pendek la umur korang dan makin banyak la masalah kesihatan yang akan muncul.

So kalau nak panjang umur kena la jaga telomere tu supaya sentiasa panjang.

Macam mana nak panjangkan telomere?
Amalkan la vivix shaklee. Vivix ada resveratrol yang boleh bantu repair semula sel-sel yang rosak(punca telomere pendek)

So lepas ni kalau betul-betul nak wish birthday sila la bagi Vivix sebotol sekali ye. Baru la boleh panjang telomere dan umur sekali.hehe

Nak dapatkan Vivix?

Bulan ni ada promosi Vivix tau. Beli 6 botol Percuma 1 atau Beli 2 botol diskaun 5%
Kalau nak meh roger k ?

Whatsapp 012-346 1698 (Erni)

Whatsapp 012-346 1698 (Erni)

Whatsapp 012-346 1698 (Erni)

Cari Agen Shaklee Di Area Anda? -->Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia



Nak Daftar Jadi Ahli Shaklee? --> Daftar Ahli Shaklee 2017



Nak Beli Produk Shaklee Terus Dari Shaklee HQ? --> Cara Beli Shaklee Online





___________________________

Leave a Reply